Ako urobiť z najväčšieho fitness centra na Hornej Nitre luxusný hotel so skvelou reštauráciou?

Predstavte si že máte najväčší športový resort na Hornej Nitre. RM sport resort v Prievidzi denne navštívi cez 1000 ľudí, má 3 podlažia, crossfit zónu, dámsku zónu, profesionálnych trénerov, fitness bar, workoutové ihrisko a veľa ďalších vecí čo športovci OCENIA.

RM sport resort

Jedného dňa dlhým preskleným tunelom prepojíte druhú budovu z ktorej sa stal 4 hviezdičkový hotel s krásnou reštauráciou, zimnou záhradou a 2 poschodovým wellnessom…

Zimná záhrada

Keďže máte viac ako 1000 návštevníkov fitka denne, chcete ich trochu presmerovať do reštaurácie aby cítili vôňu skvelého jedla, zastavili sa na obed na nejaký nápoj…
Presuniete miešanie proteínov do reštaurácie a je VYBAVENÉ.

Po čase ale zistíte že pre ľudí z fitka je táto reštaurácia „nóbl“ takže sa tam moc ukazovať nechcú a na druhú stranu ľudia ktorý do fitka nechodili tak neprídu ani do reštaurácie pretože „čo by som robil vo fitkovej reštaurácií predsa“

Nakoniec je tu ešte tretia skupina ľudí ktorý to neberú ako reštauráciu ale ako HOTELOVÚ reštauráciu a tým pádom tam nejdú lebo „čo ak je to iba pre hotelových hostí, vyzerá to luxusne tam radšej nepôjdem,…“

Zimná záhrada

Na ľudí ktorý k nám chodia cvičiť sme sa zamerali ako na prvých. Skúsili sme jednoduchú kampaň pri ktorej sme využili reklamné pútače v priestoroch fitka a umiestnili sme do nich takéto plagáty. Grafika bežala samozrejme aj na sociálnych sieťach, v TV obrazovkách ktoré máme taktiež umiestnené v priestoroch resortu.
Úprimne neviem či zafungovala táto mini kampaň alebo si ľudia prirodzene na nové prostredie zvykli a začali to brať ako novú súčasť sport resortu.

Druhý krok bol zamerať sa na ľudí z vonku, ktorý do fitka nechodia ale radi by si prišli sadnúť s priateľmi na obed, kávu, drink, raňajky

Reštaurácia je umiestnená v mestskom parku takže okolo prejde veľa ľudí ktorý sú na prechádzke ale keďže budovu majú stále zafixovanú ako FITNES CENTRUM, málokoho napadne odbočiť a sadnúť si na terasu, dať si nápoj…

Začali sme teda pracovať na kampani ktorá ukáže že toto miesto naozaj nie len pre veľké svaly ktoré si musia strážiť denné dávky sacharidov, kalórií, atď…
Stavili sme na jednoduchý dizajn ktorý doslova prepisuje informácie, ktoré mali ľudia o tomto mieste 🙂